Меню
Меню
Your Cart
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження

Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження

В наявності
510 ₴
В наявності | Код товару: 978-617-7799-00-8

Про книгу:

Проєкт графічного дизайну можна розглядати як послідовність виборів — і що усвідомленіший вибір на кожному етапі, то кращий результат. Дослідження — це інструмент, за допомогою якого можна глибоко вивчити предмет, і вже на основі здобутого знання обирати серед можливих варіантів і ухвалювати вдалі та обґрунтовані рішення.


Дослідження — тривалий процес, починається він із первинного пошуку даних на основі запитів брифу, а потім через дослідження аудиторії веде до розробки та синтезу ідей — і аж до кінцевого тестування матеріалів, процесів та рішень.


Ваші робочі процеси можуть бути структурованими чи інтуїтивними, але до дослідження загалом треба підходити неупереджено. Можна почати з дуже чіткої методології, що послідовно вестиме вас від одного етапу до іншого, а можна обрати низку експериментів, і вже на основі отриманих результатів вирішувати, яким буде наступний крок. У кожному разі — будьте відкриті до того, що вам покаже дослідження. Цей підручник стане вашим путівником, ознайомить вас із основними поняттями й термінологією та допоможе отримати максимум користі із дослідницької роботи. Ви отримаєте найнеобхіднішу інформацію про різні методи дослідження, навчитеся визначати й вивчати свій цільовий ринок та ухвалювати вдалі й компетентні дизайнерські рішення. Книжка допоможе вам реалізувати власні ідеї, плануючи та структуруючи роботу так, щоб отримувати найкращі результати й відкривати нові горизонти креативності.


Про автора:

Якщо хочеться освоїти нову справу, виникає питання: з чого почати? Адже завжди є ризик заплутатися, немов у лабіринті і не знайти вихід навіть з мапою і ліхтарем. Інколи варто, аби досвідчений мандрівник прийшов на допомогу і підказав, куди рухатися. Це доречно і у графічному дизайні, адже він може бути ще тим лабіринтом!


Серія книг «Основи. Графічний дизайн» ‒ це своєрідний гід, який поступово відповідає на питання: що, як, навіщо та безліч інших. Практичні вправи та інтерв’ю з експертами допоможуть новачкам закріпити теорію, а досвідченим дизайнерам ‒ почерпнути нові ідеї.