В 1985 році дизайнер одягу для плавання Джозеф Ді Лоренцо та олімпійський медаліст, ексрекордсмен світу, капітан американської олімпійської збірної з плавання Стів Фурнісс об’єднали свій творчий потенціал та спортивний дух і заснували спільний бренд ТYR, який сьогодні став найбільш впізнаваним брендом товарів для спортсменів та всіх, хто цінує сучасні технології, унікальний, яскравий дизайн та бездоганну якість.
Компанія названа на честь скандинавського бога — покровителя воїнів, захисника мужніх та мудрих, передвісника перемог.
На рахунку TYR велика кількість інноваційних та запатентованих розробок. Окуляри для плавання TechnoFlex із суцільним переніссям, повністю виготовлені з ПВХ. Жіночі окуляри для плавання Femme — перша у світі модель номінована на премію Manufacturers Innovation Awards. Запатентована технологія Aqua Shift ™, яка знижує опір води на 10%, її компанія вперше застосувала в спеціальному спортивному одязі для плавання для Олімпійських ігор 2004 року.
TYR — синонім першості та духу спортивної боротьби. Його амбасадори — чемпіони світу IRONMAN, плавці, гравці у водне поло, тріатлоністи та золоті медалісти Олімпійських ігор, чиї здобутки вписані в історію світового спорту. TYR обирають відомі українські спортсмени. В'ячеслав Семгайкін — багаторазовий чемпіон Світу та Європи в категорії Мастерс та засновник одного з найбільших плавальних клубів в Україні — WolfPack Sport Club. Дмитро Маляр — майстер спорту з тріатлону, член збірної України з тріатлону, співзасновник і тренер аматорської команди з тріатлону — Red Head. Анастасія Романець — кандидатка в майстри спорту з плавання, тренерка з плавання в клубі з тріатлону, активна учасниця міжнародних та вітчизняних змагань з плавання, тріатлону, велогонок і трейлового бігу. Даша Прянікова — дівчина-IRONMAN, співзасновниця жіночої спільноти — TRIQueens, організатор благодійного проєкту IRONtriSOLO, переможниця та активна учасниця змагань з тріатлону, бігу, плавання та велоперегонів.
Колосальне значення для TYR має корпоративна соціальна відповідальність. Бренд активно підтримує програму боротьби з раком молочної залози, інвестує у Фонд дослідження раку грудей та розробив екофрендлі програму, у рамках якої створює спеціальні колекції купальників та плавок із переробленого пластику.