Засновники UNIMATIC — Джованні Моро та Сімоне Нунціато познайомилися на факультеті промислового дизайну Міланського політехнічного інституту.
Разом вони створили Modello Uno U1-A — тонкий 40-міліметровий дайверський годинник із плоским чорним циферблатом, люмінесцентними позначками годин у формі кіл, прямокутників і трикутників, а також чорною вставкою на безелі, позначеною шістдесятьма лініями, 15-, 30- і 45-хвилинними індексами та однією люмінесцентною крапкою та механізмом Seiko. Мінімалізм годинника та його ціна в 450 євро зробили свою справу і Modello Uno U1-A був розпроданий із блискавичною швидкістю.
Наступну модель U1-В творці вирішили зробити ще більш лаконічною — вони відмовилися від маркерів на безелі, залишивши тільки люмінесцентну крапку.
Концепція бренду від самого початку — створювати годинники, які поєднують у собі традиції промислового дизайну та найкращі з можливих технічні характеристики. Такий підхід дозволяє UNIMATIC створювати функціональні годинники, майстерно балансуючи між високою якістю рішень та доступною ціною.
На рахунку Unimatic величезна кількість лімітованих колекцій, у колаборації з відомими брендами — іконою вуличного одягу Undefeated, дизайнером спецодягу Найджелом Каборном і Nasa. Навіть мультиплікаційний герой Губка Боб Квадратні Штани з’явився на годиннику Unimatic.
Сьогодні Unimatic є одним із найпопулярніших годинникових мікробрендів у світі. Попит на їх годинники вже давно перевищує пропозицію. Обмежені серії розкуповуються за лічені хвилини, розчаровуючи колекціонерів по всьому світу та підвищуючи ціни на вторинному ринку.