Підтримувати, дбати, єднатися — не порожні слова для Frisson. Бренд активно підтримує українських митців та мисткинь у колаборації з якими й з’являються неймовірна естетика їх пазлів. Для виробництва пазлів та коробок Frisson використовують вторинну сировину, а для деталей шиють екоторбинки. Самі ж коробки заклеєні 2 наліпками, аби мінімізувати використання пластику. «Better Together» — фраза, що одночасно є слоганом бренду та ідеально зображує концепцію бренду Frisson. Вони прагнуть відродити культуру збирання пазлів, щоб людям хотілося проводити час разом.
Для засновниці Frisson Ксенії Морозенко, збирання пазлів — ритуал, медитативний процес, який сприяє перезавантаженню та заглибленню в себе, пошуку балансу та заспокоєнню. Складати пазли можна у своєму ритмі, протягом кількох днів, насолоджуючись процесом та отримувати задоволення від результату, відкриваючи естетику пазла частинка за частинкою.
"Пазли Frisson — це стиль життя з любов‘ю у кожній деталі. Нам важливо донести, що сучасні пазли можуть бути стильними, займати мало місця на полиці та бути використані більш як 1 раз" - говорить Ксенія.
Українські бренди завжди більше ніж просто назва. Frisson створили цілу добірку приємних дрібничок, які вони вкладають до кожної коробки з пазлами. Серед них: лист-вітання від засновниці бренду, два костери під склянки з напоями, плакат, який дублює зображення пазла, рекомендації щодо збирання пазла та листівка, яку підпишуть особисто кожному своєму клієнтові.
Так Frisson створюють свою особливу атмосферу, світ, у який може поринути кожен, хто цього забажає.