MONOCLE був заснований у 2007 році як журнал та цифрове підприємство у Лондоні, а сьогодні має штаб-квартири, бюро, магазини та радіостудії у Цюріху, Лос-Анджелесі, Гонконзі, Торонто та Токіо.
Журнал виходить 10 разів на рік і продається більш ніж у 80 країнах. Бренд також випускає різні газети — сезонні або орієнтовані на конкретні події. Крім цього є щорічні спеціальні випуски, наприклад комерційний The Entrepreneurs або далекоглядний The Forecast.
З метою розвинути книжковий бізнес у 2020 році бренд запустив власне незалежне видавництво. Тож, у затишному кафе мережі MONOCLE можна почитати цікаву книгу, видану брендом. А на різних заходах та конференціях, які влаштовує бренд, можна обмінятися ідеями, про які пише журнал MONOCLE.
Щоб постійно залишатись на одній хвилі зі своїми читачами працює Monocle Radio, цілодобова цифрова радіостанція з повним кошиком гострих новин та журнальних шоу.
Крім того, є серія інформаційних листів електронною поштою, включаючи The Monocle Minute та спеціальні вісники на кінець тижня. Усі вони пропонують рекламодавцям та комерційним партнерам бренду спілкуватися з аудиторією MONOCLE легко та швидко, майже на ходу.
Журнал MONOCLE залишається серцем бренду. Команда письменників та редакторів виходять за рамки звичайних оповідей, щоб надавати глибокі звіти та коментувати глобальні події, підприємництво, засоби масової інформації, дизайн, містобудування тощо. Маючи мережу з понад 100 кореспондентів, журнал може оперативно висвітлювати все — від важких новин до змін у роздрібній торгівлі, від сучасних технологій до повернення у лоно дикої природи. Журнал здобув заможну, поінформовану та підприємницьку аудиторію особистостей, які довіряють поглядам на світ та рекомендаціям від MONOCLE .