Меню
Меню
Your Cart
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей
Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей

Книга ARTHUSS Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей

В наявності
510 ₴
В наявності | Код товару: 978-617-7799-05-3

Про книгу:

«Є багато рівнів генерування ідей: від макро- до мікро-, від мозкового штурму до більш цілеспрямованих, вибіркових та стратегічних схем. Креативне мислення — навичка, яку можна розвивати. І в цій книжці ви знайдете різноманітні підходи, теорії та стратегії, які допоможуть вам це робити. Ми зокрема розглянемо деякі радше історично зумовлені стратегії, а відповідні практичні вправи допоможуть вам побачити їх у контексті власної дизайнерської роботи.


Ідеї — основа гарного дизайну. Генерування, добір і розвиток цих ідей — фундаментальні навички графічного дизайнера-практика. Книжка допоможе вам включитися в роботу й генерувати більше ідей та різноманітних цікавих, ефективних і доречних дизайнерських рішень», - Ніл Леонард і Ґевін Емброуз


Про автора:

Якщо хочеться освоїти нову справу, виникає питання: з чого почати? Адже завжди є ризик заплутатися, немов у лабіринті і не знайти вихід навіть з мапою і ліхтарем. Інколи варто, аби досвідчений мандрівник прийшов на допомогу і підказав, куди рухатися. Це доречно і у графічному дизайні, адже він може бути ще тим лабіринтом!


Серія книг «Основи. Графічний дизайн» ‒ це своєрідний гід, який поступово відповідає на питання: що, як, навіщо та безліч інших. Практичні вправи та інтерв’ю з експертами допоможуть новачкам закріпити теорію, а досвідченим дизайнерам ‒ почерпнути нові ідеї.