При гарантійному випадку, що виник у перші 6 місяців після покупки годинника, витрати за транспортування годинника повністю лягають на нас.
У разі виходу годинника з ладу протягом гарантійного терміну, Ви маєте право на безкоштовний ремонт. Гарантія на усі годинники складає від 12 до 24 місяців від дня покупки, залежно від бренду.
Гарантія поширюється лише на механізм годинника. На ремінці, застібки, корпуси, скло – гарантія не підлягає.
Заміна елемента живлення не входить у гарантійне обслуговування, якщо з моменту покупки минуло понад 6 місяців.
Гарантійний термін та особливості гарантії інших товарів зазначаються на гарантійному талоні.
Якщо у Вас виникли проблеми з товарами:
Зв'яжіться з нами, і ми спробуємо вирішити питання у телефонному режимі.
Якщо питання не вирішити телефоном, ви можете надіслати нам товар кур'єрською службою або занести в магазин задля вирішення проблеми. Ми зобов'язуємось вирішити питання протягом 30 календарних днів.