Створити новий бренд в Україні саме під час війни – чому і як воно поцікавився ZAVOD у засновниці бренду свічок 2U, який восені 2022 з’явився в нашому просторі і так порадував нас та українців, бо обирали їх так часто на подарунки та собі всі, хто їх бачив і відчував аромат. 


ZAVOD. Чи є складним виробництво свічок? Розкажіть, будь ласка, трохи про кожен з етапів створення свічки

Євгенія Смірнова. Свічка як така — не складний виріб з точки зору виробництва. Я б сказала, що переглянувши декілька відео на YouTube, загальне уявлення про те, як її зробити може скласти кожен. 

Інша річ — зробити свічку, яка буде подобатися людям; яку будуть хотіти; яка під час використання буде вести себе правильно; з продажу якої зароблятимеш. Цю частину я не можу назвати простою, але у мене вона викликає неабиякий інтерес. 

Щодо етапів створення свічки, вони наступні: 

  1. Дизайн. Чи то свічки для колекцій бренду, чи то свічки для корпоративного замовлення — все починається з нього. Разом з дизайнером розробляємо макети, створюємо візуалізації тощо — все, що необхідно для узгодження вигляду продукту. 
  2. Тестування. До кожної складової свічки (як то гніт, віск, аромат тощо) є ряд вимог. В залежності від задачі, ці вимоги змінюються. Оперуючи виключно рекомендаціями виробників сировини якісний продукт зробити неможливо. Все необхідно перевіряти на практиці. 
  3. Робота з тарою. Зважаючи на порівняно невеликі об’єми виробництва, фарбування тари наразі — ручна робота. І цей процес містить таку кількість нюансів, що напевно потребує окремої розмови.
  4. Підготовка сировини, заливання. 
  5. Фінішні роботи та пакування. 



ZAVOD. Де розташоване виробництво та як вдається організовувати роботу за відсутності світла?

Євгенія Смірнова. Виробництво знаходиться у Київській області. Правильно було б сказати, що працює воно завдяки альтернативним джерелам живлення (звісно ж не без них), але більшою мірою на неперекорному бажанні щодня робити цю роботу.

 


ZAVOD. Три речі, які відрізняють свічки бренду 2U від інших?

Євгенія Смірнова. Я б сказала, що нас відрізняють від інших саме наші цінності. І головне, що бренд 2U дає можливість свічці йти в ногу з часом. 

Щосезону (весна-літо, осінь-зима) бренд випускає нову колекцію свічок. 

Кольори тари у кожній колекції — трендові кольори сезону. Їх вибір базується на дослідженнях інституту кольору. 

Протягом наступних шести місяців від початку сезону ви зустрічатиме їх усюди — починаючи з кольорів лаку для нігтів і закінчуючи лімітованими дропами сумок від найвідоміших світових брендів.

  



ZAVOD. Як наважилися розпочати власну справу в такий нелегкий час?

Євгенія Смірнова. Насправді наважилася я раніше. На момент повномасштабного вторгнення залишалося п’ять днів до повноцінного запуску бренду. 

А от чому вирішила продовжувати? Складно описати стан, що був рушійною силою. Я не могла і не можу цього не робити. Що б не відбувалося навколо.

  



ZAVOD. Який аромат або аромати подобаються особисто вам та чому?

Євгенія Смірнова. У колекції FALL-WINTER ‘22-23 мої фаворити — LATE NIGHT DATE та NAPPING IN MOROCCO. Про такі зазвичай кажуть «складні». Мені ця складність подобається: до неї хочеться прислухатися. 


ZAVOD. Як з’явилася ідея об’єднати аромат із кольором? 

Євгенія Смірнова. Безмежно люблю кольори. Безмежно люблю аромати. 

Переконана, що вони один одного доповнюють, підсилюють, розкривають. 

Класична модель передбачає те, що бренд обирає один чи декілька кольорів тари і працює виключно з ними протягом тривалого періоду часу. Мені у ній не вистачало гармонії. Ідея об’єднати аромат з кольором виникла як відповідь на це спостереження. 

До речі! Поєднання часом дуже неочікувані. 

Так, наприклад, у літній колекції свічок тара яскраво-синього кольору містила аромат персику. Ця свічка отримала найбільшу кількість посмішок та схвальних відгуків за сезон.


 



ZAVOD. Які аромати найпопулярніші серед шанувальників бренду?

Євгенія Смірнова. Якщо говорити про актуальну колекцію — MORNING BLISS, LEMON WAVE, FOREST WALK.


ZAVOD. Звідки берете натхнення для створення своїх світлих та теплих шедеврів? Для поєднання кольорів та ароматів? 

Євгенія Смірнова. Для мене невичерпне джерело натхнення — мрії про майбутнє і спогади про минуле. Тому, розробляючи нову колекцію, більшу частину часу проводжу з заплющеними очима) 

Ну і кохання звісно! Без нього ніяк.  


ZAVOD. Де закуповуєте інгредієнти для свічок, можливо, якісь із постачальників є в Україні?

Євгенія Смірнова. Сировина імпортна. Але усі поставки наразі здійснюю з допомогою посередників в Україні. Зі зростанням об’ємів буду розглядати опцію прямих поставок, але зараз влаштовує такий формат роботи. 


ZAVOD. Чому саме таку назву обрали для свого бренду? Наприклад, вона не говорить про свічки, чи це значить, що свічки – лише початок і ви плануєте розширювати асортимент іншими продуктами?

Євгенія Смірнова. 2U — скорочення від “to you” (тобі). 

Мій продукт створений з думками про того, кому він призначений. 

Назва повідомляє саме про це. 

До того ж, бренд не обмежений власними колекціями. Окремий і дуже важливий пласт роботи — корпоративні замовлення (свічки для інших брендів, на подарунок для колег, партнерів чи клієнтів). Такий формат передбачає повну адаптацію свічки під побажання замовника. Це в буквальному розумінні свічка створена для тебе. 


ZAVOD. Хто переважно купує свічки 2U?

Євгенія Смірнова. Люди, яким важливий не лише функціонал, а й естетика, дизайн. Це головний об’єднуючий фактор.


  


ZAVOD. Як виникла ідея колаборації з художницею Сонею Морозюк?

Євгенія Смірнова. Ця колаборація — продовження нашої дружби. 

Ці свічки — полотна для безмежної творчості Соні як митця.

Зробити з буденної речі витвір мистецтва — це виклик, який нам захотілося прийняти і, здається, впоралися ми з ним на відмінно.  


ZAVOD. З ким хотілося б заколабитися в майбутньому?

Євгенія Смірнова. До цього моменту не формулювала для себе питання таким чином. Всі проєкти, які наразі створені або перебувають у розробці зароджувались досить спонтанно та органічно. За покликом душі, без планування. 

Нещодавно відбувся реліз свічки CEDAR AURA, що створена у колаборації з парфумерним брендом SKLVA Perfumes. Аромат, задіяний у цій свічці — авторська розробка власниці бренду — української інді-парфумерки Анни Соколової.  

Також на початку року презентували колаборацію з фотографом Богданом Магдичем — свічку KYIV CANDLE. Елементи її декору — фрагменти фотографії; тара виконана  у кольорі київського неба; аромат поєднує урбаністичні і природні мотиви.


 


ZAVOD. Як взагалі хотіли б бачити майбутнє своїх свічок та бренду?

Євгенія Смірнова. Знаєте, хочу, щоб коли виникає бажання потішити себе свічкою людина точно знала, що звертатися треба до мене) Щоб таких людей було якомога більше. Спочатку вдома, а згодом і закордоном.

  




ZAVOD. Що ви очікуєте від співпраці с ZAVODом, окрім, звичайно, класних продажів ваших свічок?

Євгенія Смірнова. Нового досвіду. Як от, наприклад, з цим інтерв’ю!

ZAVOD надихає. Своїми людьми, своєю філософією, своєю продукцією. Приємно бути частиною такого місця.

  

Тож дякуємо Євгенії за відповіді, за такий відгук про ZAVOD, що додає сил і надихає. А особливо – за те, що Женя створила свою красу в такий час і продовжує робити те, що вміє, любе і хоче, попри всі перешкоди, бо не може інакше, як більшість з нас зараз. 


Ви можете вибрати і купити собі красиву та пахучу свічку українського бренду 2U на нашому сайті або в просторі часу ZAVOD в Києві на Рейтарській 35Б.