Сміливі концепції, яскравий дизайн, колаборації та співпраця з цікавими особистостями і екологічні рішення у нових моделях сезону 2024 року — розповідаємо про сонцезахисні окуляри шведського бренду CHPO.


Сонцезахисні окуляри давно вже перестали бути просто засобом захисту очей від сонячних променів – вони стали важливим елементом стилю та аксесуаром, що допомагає виразити свою індивідуальність.




Один із головних трендів у сонцезахисних окулярах 2024 року - це поєднання високого захисту від ультрафіолету з яскравими та оригінальними дизайнами. CHPO впроваджує інноваційні технології у свої лінії сонцезахисних окулярів, використовуючи лінзи з рівнем захисту UV400, що максимально захищає очі від агресивного ультрафіолету. Це найвищий рівень захисту для очей у сучасній оптиці. Такі лінзи фільтрують 99-100% УФ-променів.


Так що ж ми маємо у трендах цього літа? Сміливість, яскравість, екологічність, можливість самовиразу свого внутрішнього світу та фантазій через модні аксесуари.




В цьому сезоні сонцезахисні окуляри відрізняються великими формами та масивністю оправ. Тому сміливо обирайте оверсайз — розмір у півобличчя та насолоджуйтесь сонячними днями. У CHPO є таки окуляри-маски, які зручно використовувати повсякденно та на чудові велосипедні прогулянки. Моделі Luca у різних кольорових рішеннях та яскраві Siri Black Red Mirror задовольняють усі вимоги до цього тренду.




Але, якщо вам до вподоби ретро-стиль, то незамінні круглі окуляри теж не здають своїх позицій. Тишейди, вони ж Леннони — популярність очок а-ля Гаррі Потер набрала таких обертів, що вони повинні бути практично у кожного.




Немає обмежень на колір та матеріал оправи – підберіть та носить модний варіант у своєму стилі, із чудово обіграних дизайнерами моделей: наприклад Sarah Black Black або улюблені Casper. А якщо круглі на вашу думку зовсім ретро, то обирайте незвичайну геометрію у вигляди культових Jason. Кути та гострі тексти пісень Джейсона Вільямсона з британського музичного дуету Sleaford Mods дали натхнення і нова модель названа на його честь. Поєднання геометрії та котячого ока — теж у новинках сезону CHPO. Придивитеся до Marina у різних варіантах кольорів оправ та лінз, вам сподобається зручна посадка, широкі дужки та цікава інтерпретація що до використовування.




Модна різноманітність сезону вражає. Від оверсайзів до підкреслено вузьких окулярів. 100% стильний вигляд фотосесій та загадкового погляду поверх яскравої оправи. Зверніть увагу на нові Alice овальної форми, названих на честь тренера по скейтбордингу Skate Nation та її ініціативі, в рамках якої бренд CHPO разом із Fryshuset використовує скейтбординг, щоб інтегрувати дітей-біженців у шведське суспільство. Аліса — один із найкращих тренерів, і вона розробила цей курс та стала натхненням для цієї моделі окулярів.


Що до матеріалів та кольорів оправ та лінз. Поряд із різноколірними оправами, модними будуть прозорі та напівпрозорі моделі. Також вітається великий оригінальний декор оправ, незвичайні принти та чорні лінзи в окулярах різного кольору та дизайну.




І обов’язково — екологічність. Sustainability — вкрай важлива загальносвітова тенденція. Це “сталий розвиток”, здатність навколишнього середовища витримувати вплив людини, та розвиток людства у балансі з навколишнім світом так, щоб свої потреби могли задовольнити й майбутні покоління. Практично всі оправи бренду CHPO на 100% зроблені з переробленого пластику, що гарантує рівень соціальної відповідальності у захисті екології нашої планети. Сталий розвиток та стандарти екологічних технологій виробництва, щоб зробити свій внесок у збереження навколишнього середовища, на найвищому рівні у компанії. А ще використання натуральних матеріалів, благодійні акції, підтримка соціально значущих проєктів.


Окрім стилю та захисту, окуляри CHPO дуже комфортні у використанні. Їхні легкі конструкції та ергономічний дизайн забезпечують зручність навіть під час тривалого носіння. Крім того, деякі моделі можуть мати додаткові функціональні особливості, такі як дзеркальне або поляризоване покриття.




«…Ми створювалися, щоб надихати людей бути собою, бути різними, бути іншими. Тому ми поєднуємо у своїй стилістиці мінімалізм з street і pop art, чоловіче з жіночим, класичне з сучасним, очікуване з несподіваним. Ми створювалися, щоб нас носили скрізь і саме це відрізняє наш стиль від інших брендів…» говорить засновник бренду Йохан Графнер.


Дивовижна палітра кольорів і авангардна естетика від сміливої команди дизайнерів шведського бренду CHPO – це спосіб виділитися із загальної маси, створити свій характерний образ, що запам'ятовується, знайти персональний стиль. Зробити свій look модним за допомогою сонцезахисних окулярів у 2024 році досить просто:

  • виявити креативність,
  • експериментувати з кольорами та формами,
  • довіряти собі та слідувати за своїм настроєм.


А ще обов’язково обрати собі щось новеньке на сайті, або безпосередньо у концепт-сторi на Рейтарській 35Б, у Києві, щоб поміряти потрібну модель та насолодиться своїм бездоганним відображенням у дзеркалі у нових окулярах.