Приходь як є або come as you are — слоган бельгійського бренду KOMONO та запрошення до нової колекції годинникiв i окулярiв 2023 року. Підхід «приходь як є» дозволяє використовувати різні стилі — від дуже невимушеного до ультрамодного, від сміливо кричучих моделей до комфортно стриманих варіантів, адже все спрямовано на розкриття унікальної індивідуальності кожної окремої людини. Команда бренду сподівається що більше, ніж будь-коли KOMONO може стати частиною Вашого самовираження на хвилi моди з Антверпена, яка стає доступною для всіх. Автори колекції впевнені, що Ви зможете знайти ту модель KOMONO, яка підходить саме Вам, розкриває саме Вашу красу і таким чином збільшує красу всього світу.



Трохи історії. Бренд КОМОNО був заснований у 2009 в Бельгії двома друзями, колишніми професійними сноубордистами з Антверпена, Антоном Янссенсом (Anton Janssens) та Рафом Маєсом (Raf Maes), яким спало на думку кинути виклик існуючому стану речей в області аксесуарів. Їхнє бачення зробити модні аксесуари, такі як годинники та сонцезахисні окуляри, доступними прийшло якраз у потрібний час, миттєво давши імпульс для просування KOMONO на світовій арені. Зараз KOMONO є всесвітньо відомим брендом, який можна знайти в модних бутіках та магазинах оптики, незалежних концепт-сторах та у величезних універмагах, у більш ніж 80 країнах світу. KOMONO створює моделі, які можуть цілком порушувати межі своєю популярністю як серед звичайних людей, так і серед найвідоміших осіб у світі.


Що значить «комоно»? У перекладі з японської — це різні дрібні предмети, маленькі речі або аксесуари. Творцям сподобалося це гарне слово, яке підійшло для назви їхнього бренду з усіх поглядів, як візуально, так і за змістом. Антон Янссенс також кумедно відзначив, що в цьому слові є три літери “О”: дві літери “О-О” для окулярів, і ще одна “О” — для годинника. Певна рiч, KOMONO створює сонцезахисні окуляри та годинники, але не тільки, є ще аксесуари для окулярів, оптика або навіть лижні маски. Щоб не створював бренд, це — завжди про інновації та сучасний дизайн у світі аксесуарів, де навіть маленькі речі KOMONO набувають більшого значення.



Про колаборації. KOMONO постійно співпрацює з Королівською академією образотворчих мистецтв Антверпена (The Royal Academy of Fine Arts), створюючи дивовижні окуляри у колаборації з різними художниками та дизайнерами. Яскравими прикладами такого успішного співробітництва є моделі Ingmar, Luca, Julie, Kaya та інші. KOMONO завжди підтримує експерименти та пропонує зазирнути у майбутнє тут і зараз.



Sustainability — вкрай важлива загальносвітова тенденція. Це “сталий розвиток”, здатність навколишнього середовища витримувати вплив людини, та розвиток людства у балансі з навколишнім світом так, щоб свої потреби могли задовольнити і майбутні покоління. В екології термін позначає здатність біологічних систем до збереження і розвитку. Людина – важлива та домінуюча частина екосистеми, тож саме від людських вчинків залежить майбутнє всієї планети. Методи сталого розвитку здатні підтримувати екологічне, людське, економічне здоров'я та життєздатність.



KOMONO турбує позитивний вплив на планету та людей настільки, що методи сталого розвитку є ключовими у бізнес-моделі бренду. КОМОNО бере на себе новаторську роль у наданні інноваційного дизайну, роблячи його не тільки доступним, але і життєздатним на довготривалий термін. Вже зараз компанія пропонує широку різноманітність екологічно чистих матеріалів, та максимально збільшує перевезення екологічними видами транспорту. Планується у 2023 році використовувати лише екологічно безпечні матеріали, виключити весь одноразовий пластик і компенсувати викиди вуглекислого газу, пов'язані з транспортом.



Нова колекція оправ. В наш цифровий час існує певна залежність від екранів, яка, на жаль, тільки зростає. І навіть якщо ця залежність перебуває під контролем, є гостра необхідність і бажання захистити передусім очі, які найбільше страждають. Досить оптимальне та популярне рішення — вибрати гарну, зручну та стильну оправу, а потім додати оптичні лінзи для корекції зору, із захистом від ультрафіолету або від синього світла екранів.


Кожен сезон КОМОNО радує своїми новими колекціями годинників та окулярів. Цього сезону особлива колекція NewStyle SuperBold представляє широкий вибір оправ на будь-який смак, привносить новий стиль, нові форми та кольори. Як приклад, моделі Will, Owen, Isla та  інші.


Оправи мають оригінальний та продуманий дизайн, розрахований для тривалого носіння, зручності та підкреслення індивідуальної краси. KOMONO запевняє, що вони працюють без шаблонів. Всі продукти бренду розробляються у студії в Антверпені, який надихає своєю неповторною модною атмосферою. З цього центру творчості та естетики KOMONO доносить сутність Антверпена до решти світу.



Матеріали. Сьогодні ацетат целюлози — один із безперечних лідерів серед матеріалів, що використовуються для виробництва як оправ, так і сонцезахисних окулярів. Ацетат целюлози — це матеріал, який одержують шляхом хімічних реакцій, в основі яких лежить оцтова кислота, а сировиною є целюлоза дерева або бавовна. Рослинний компонент еко-ацетату становить близько 40%, у біоацетаті вміст рослинної складової прагне до 100%. Ацетат целюлози вважається майже натуральним, екологічним та гіпоалергенним матеріалом. 



KOMONO широко використовує всі види ацетату для створення оправ та окулярів. Для металевих оправ використовується нержавіюча сталь або титан, які повністю відновлюються та придатні для вторинної переробки. Матеріали KOMONO відповідально та екологічно отримані, щоб запропонувати найкращу якість.


Підсумуємо. KOMONO — сучасний дизайн та стиль, якi надихають. Дивовижна палітра кольорів і авангардна естетика із самого серця Антверпена. Висока якість, екологічні матеріали та досить доступні ціни.


ZAVOD є офіційним представником бренду KOMONO в Україні, що означає справедливі ціни, якість товарів та сервісу. Замовити чи купити фірмові продукти KOMONO можна онлайн на сайті ZAVODу або безпосередньо у концепт-сторi на Рейтарській 35Б, у Києві.