Меню
Меню
Your Cart
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні (укр)

Telegraf. Креатив у війні (укр)

В наявності
1 500 ₴
В наявності | Код товару: ФР-00001811

Telegraf. Креатив у війні - артбук українського видання присвячений духу  українського креативу в часи війни, можливості бути не тільки стійкими, але ще творити.    В цьому номері поруч з війною знайдете образ української креативної спільноти. У журналі зібрані найголовніші символи війни: історії втечі з окупації, волонтерства, запеклої боротьби на інформаційному фронті.


У журналі ви знайдете чимало атрибутів війни. Вибухи й дим, перетини блок-постів між розділами. Нумерація сторінок, що починається з 05:00 24 лютого, коли люди почали прокидатися від вибухів по всій країні. Повітряні тривоги, світломаскування, шрифти, що стрілочкою вказує де укриття.


Час від часу вам буде фізично боляче читати журнал. Війна — це взагалі «боляче», це не норма. Вона повинна  закінчиться нашою перемогою і справедливим миром. Тому вже зараз у журналі підіймаються питання етики, пропаганди та майбутнього українського дизайну після перемоги.


Особливості дизайну

У журналі, використано поліграфічний прийом відкритий корінець. Він робиться для того, щоб журнал краще розкривався, що є важливим для візуальних видань, щоб не з'їдалися ілюстрації всередині.


  • Розмір: 235 x 295 мм
  • Кількість сторінок: 200 сторінок 
  • Рік видання: 2022


Автори:

Дизайн: Projector Institute

Видавець: Олександр Трегуб

Головна редакторка: Анна Карнаух

Креативний директор: Гліб Капоріков

Партнери: дизайн-агенція Excited, дизайн-агенція The Gradient та видавництво ArtHuss.