Telegraf. Креатив у війні (укр)
Telegraf. Креатив у війні - артбук українського видання присвячений духу українського креативу в часи війни, можливості бути не тільки стійкими, але ще творити. В цьому номері поруч з війною знайдете образ української креативної спільноти. У журналі зібрані найголовніші символи війни: історії втечі з окупації, волонтерства, запеклої боротьби на інформаційному фронті.
У журналі ви знайдете чимало атрибутів війни. Вибухи й дим, перетини блок-постів між розділами. Нумерація сторінок, що починається з 05:00 24 лютого, коли люди почали прокидатися від вибухів по всій країні. Повітряні тривоги, світломаскування, шрифти, що стрілочкою вказує де укриття.
Час від часу вам буде фізично боляче читати журнал. Війна — це взагалі «боляче», це не норма. Вона повинна закінчиться нашою перемогою і справедливим миром. Тому вже зараз у журналі підіймаються питання етики, пропаганди та майбутнього українського дизайну після перемоги.
Особливості дизайну
У журналі, використано поліграфічний прийом відкритий корінець. Він робиться для того, щоб журнал краще розкривався, що є важливим для візуальних видань, щоб не з'їдалися ілюстрації всередині.
- Розмір: 235 x 295 мм
- Кількість сторінок: 200 сторінок
- Рік видання: 2022
Автори:
Дизайн: Projector Institute
Видавець: Олександр Трегуб
Головна редакторка: Анна Карнаух
Креативний директор: Гліб Капоріков
Партнери: дизайн-агенція Excited, дизайн-агенція The Gradient та видавництво ArtHuss.