Меню
Меню
Your Cart
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання
Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання

Книга ARTHUSS Основи графічного дизайну. Третє видання

В наявності
820 ₴
В наявності | Код товару: 978-617-8025-58-8

Про книгу:

Алекс В. Вайт пропонує бачення дизайну, що ґрунтується на концепції єдності та взаємодії змістових елементів — і тла, візуально вираженої ідеї — та її обрамлення.


«Дизайнерська освіта переважно стосується поєднання старих та створення нових елементів контенту. Вона зосереджується на зв’язках між формами — і вкрай рідко розглядає таку критично важливу частину дизайну, як фонові простори та форми. Це відображає віру в те, що наявне важливіше за відсутнє. Але порожнеча, коли до неї ставляться як до повноцінного партнера в дизайні, стає динамічною. Саме вона, поряд із оригінальною візуальною ідеєю, визначає чудовий дизайн», — зазначає автор у передмові до третього видання.


Такий усеохопний погляд відкриває просто безмежне поле для експериментів, та щоб дизайнер у них не губився, автор окреслює дуже чіткий орієнтир — «комунікація»:«На відміну від математики, де може бути лише одна "правильна" відповідь, дизайн пропонує багато альтернативних рішень. І дизайнерові належить знайти серед них найкраще. Не варто розглядати дизайн лише як можливість похизуватися власними візуальними експериментами. Однак ті пошуки, що сприяють комунікації, вітаються завжди».


Виклад оригінальних міркувань і підходів автора проілюстровано добіркою прикладів, що представляють різні епохи та стилі.


Про автора:

Алекс В. Вайт — дизайнер, відзначений низкою нагород, консультант із дизайну, автор та викладач. Він уже кілька десятиліть обстоює доречність аналітичного мислення у візуальних комунікаціях. Прочитав чимало лекцій із типографії та дизайну для професійних дизайнерів в обох Америках та в Європі. Серед його книжок — Editing by Design («Редагування в дизайні», 4 видання), Listening to Type: Making Lan-guage Visible («Дослухатися до шрифтів: Як зробити мову видимою») та Advertis-ing Design and Typography («Дизайн і типографія в рекламі»).


Професор Вайт викладав менеджмент дизайну та графічний дизайн магістрам і бакалаврам Університету в Бріджпорті, Школи дизайну Парсонса, FIT, Міського коледжу в Нью-Йорку та Школи мистецтв у Хартфорді. Десять років був у складі Ради директорів Type Directors Club у Нью-Йорку, пішов у почесну відставку з посади Голови. Мешкає в Каринтії (Австрія).