Книга ARTHUSS Грокаємо алгоритми автор Адітья Бхаргава
Про книгу:
Цю книжку написано так, щоб її було легко сприймати. Як тільки згадується новий концепт — я відразу пояснюю його або попереджаю, коли дам пояснення. Основні поняття підкріплено вправами, щоб читач завжди міг перевірити себе й упевнитися, що не втратив нитку оповіді.Я наводжу багато прикладів. Моя ціль — спростити візуалізацію концептів, а не заплутати нагромадженням незрозумілих символів. Так, я візуал, і ця книжка просто переповнена малюнками. Зміст ретельно продумано. Усі алгоритми цієї книжки — практичні. Я вважаю їх корисними в моїй професії програмного інженера, і вони забезпечують хорошу основу для інших, складніших тем.Адітья Бхаргава
Про автора:
Останні два десятки років я малюю і програмую, бо й те, й інше мені дуже подобається. Я почав писати код і створювати відеоігри на Basic та ActionScript, а свою першу гру продав у віці 14 років. Після отримання ступеня магістра в Чиказькому університеті я працював у різних стартапах відповідно до своїх зацікавлень: книжки (Scribd) та мистецтво (Etsy). Зараз працюю штатним інженером у Etsy — допомагаю нашим продавцям продавати більше товарів.Останні сім років я викладаю. Починав із викладання курсу «Вступ до Python» у Noisebridge. Протягом багатьох років я шукаю способів подати складні концепції так, щоб їх було легко засвоїти. «Грокаємо алгоритми» — моя перша книжка, вона вийшла 2016 року. Я веду блог на adit.io та в твіттері — @_egonschiele.