Forbes назвав бренд здоровим стартапом 2015 року. Зараз D1 Milano охоплює 156 країн. За успіхом стоїть ключова постать бренду.


Даріо Спаллоне — засновник, чинний президент та генеральний директор компанії D1 Milano. Саме його енергія та бачення, мрії та амбіції стали головним імпульсом створення бренду.




Все сталося у Мілані, та ще й під час Milan Fashion Week 2013. Зрозуміло, що італійська столиця моди є у назві бренду, або навіть — і є назвою бренду.


D1 можна розшифровувати по-різному. Наприклад, як The One - той самий, єдиний, неповторний, найкращий та видатний. Тож, D1 Milano — це той самий Мілан, ті самі італійські годинники преміум-класу. Але з додаванням оригінальної наукової основи та блискучих дизайнерських рішень для створення самобутньої естетики.


“Наші годинники слід розглядати як модний предмет, ми більше зосереджуємося на естетиці”, — каже пан Даріо в інтерв'ю для журналу Forbes.


До речі, саме Forbes визнав Даріо Спаллоне найперспективнішим італійським модним підприємцем 2015 року.


“D1 Milano вирізав собі нішу в італійському модному колі, продаючи свої годинники як модні аксесуари, на відміну від символів статусу”, — пише Forbes.


19-річний хлопець відкриває свій бізнес та за дуже короткий час досягає шаленого успіху. Його бренд стає однією з найбільш швидкозростаючих годинникових компаній в індустрії моди. Звичайно, це сприймалося майже як диво. Тоді зовсім не дивно, що шанувальники бачать у назві D1 MILANO таке скорочення: D - перша літера імені, 1 - останні три літери прізвища ключової постатi бренду, Dario Spallone.


Втім, пан Даріо був не один. Йому неймовірно пощастило з близьким колом людей. Алесія Спаллоне, сестра пана Даріо, i його друзі, Алессандро Педерсолі та Маттіа Бодіні, від початку підтримували свого лідера у всьому. Охоче поділяючи ідеї та наміри пана Даріо, вони стали співзасновниками D1 Milano.




Бізнес-інкубатор — організація, яка надає на певних умовах і на певний час спеціально обладнані приміщення та інше майно суб'єктам малого та середнього підприємництва, що розпочинають свою діяльність, з метою сприяння у набутті ними фінансової самостійності.


Свого часу Даріо Спаллоне закінчив Університет Бокконі, який і став бізнес-інкубатором для D1 Milano. До речі, успішний старт бренду ґрунтується саме на дипломному проєкті пана Даріо.


“Те, що почалося як диплом про маркетинг нового бренду годинників, швидко переросло у здоровий стартап із стабільним поширенням по Італії, Близькому Сході та Південній Америці”, — зауважив Forbes.


Окрім Forbes, глобальна цiкавинка D1 Milano засвітилася на сторінках журналу Vogue, Elle, GQ, L'Officiel, Vanity Fair, Millionaire, Esquire Middle East та інших.


Згодом, D1 Milano перетворився на великий, добре відомий бренд зі штаб-квартирами у Мілані, Дубаї та Гонконгу. Зараз італійський виробник охоплює близько 3 мільйонів людей на місяць, продаючи понад 60 000 годинників на рік у більш ніж 650 точках продажу в 156 країнах світу.


Годинники 70-х та ретро-футуристичний стиль найбільше вплинули на дизайн усіх колекцій D1 Milano. При цьому вінтажний характер створюється за допомогою сучасних матеріалів і свіжих ідей. Різні кольори та текстури, вишукана обробка та увага до деталей. Чіткі лінії мінімалізму. Висока якість, підкріплена науковими дослідженнями та експериментами.


“70-ті на сучасний лад”, — влучно заявляє D1 Milano. “Ми не любимо надто багато слів. Наші годинники мають казати все”.




Ultra Thin — популярна базова колекція ультра тонких годинників D1 Milano. Товщина корпусу складає лише 6 мм. Моделі колекції мають діаметр 30, 34, 38 або 40 мм. Тож, досить легко можна підібрати ідеальний розмір саме для вашого зап'ястя. Корпус зроблено із нержавіючої сталі 316L, що гарантує міцність та гіпоалергенність. Впадає в око комбінована обробка — матове брашування та глянсове полірування. За точність відповідає надійний японський кварцовий механізм Miyota. Переважну більшість моделей цієї колекції доповнює сталевий ланковий браслет з прихованою застібкою-метеликом.


“Ми працювали над очищенням естетики роблячи все більш мінімалістичним, але завжди звертаючи увагу на найдрібніші деталі”, — пояснює D1 Milano.




AUTOMATICO — колекція механічних годинників з автопідзаводом. Мінімалістичний дизайн циферблату з віконцем дати на 3 години. Сапфірове скло з антибліковим покриттям. Комбінована обробка сталевого корпусу діаметром 41,5 мм. Вертикальне брашування сталевого ланкового браслета. Позачасова естетика поєднується з точністю японського механізму Miyota 9015. Запас ходу до 42 годин, 24 камiнi, частота 28800 разів на годину. Незначні похибки руху та значна надійність.




POLYCARBON — колекція монохромних годинників з полікарбонату. Надзвичайно легкі та приємні на дотик. Оригінальний корпус 40,5 мм стає делікатнішим у новому поколінні 37 мм. Мінеральне скло з покриттям антивідблиску. Японський кварцовий механізм Seiko VJ21. Полікарбонат є міцним, стійким та довговічним матеріалом. Його хімічна формула прикрашає сталеву задню кришку годинникiв цієї колекції. Досить символічна підказка другого імені бренду.




“Дослідження — це наше друге ім'я”, — запевняє D1 Milano. “Ми орієнтовані на якісний матеріал. Ми багато працюємо над дослідженням та розробкою матеріалів. Це можливо завдяки співпраці, яку ми налагодили з Політехнічним університетом у Мілані”.


Головний магазин у Мілані пропонує експозицію по колу для всіх, хто бажає поринути на 360° у фірмовий простір бренду. Певно, саме так D1 Milano відкритий для світу — на всі 360°.


ZAVOD є офіційним представником бренду D1 Milano в Україні, а це гарантує якість товарів та сервісу за справедливою ціною. Купити годинники D1 Milano можна на сайті ZAVODу або безпосередньо у концепт-сторi на Рейтарській 35Б, що у Києві.