Меню
Меню
Your Cart
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден
Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден

Книга ARTHUSS "Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile" автори Джеф Ґотельф, Джош Сейден

В наявності
570 ₴
В наявності | :

Про книгу:


«Минуло роки чотири з моменту, коли я вперше почав говорити й писати про нову концепцію, що називається Lean Startup, і менше ніж рік відтоді як я опублікував свою книжку Lean Startup: How Today’s Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Achieve Radically Successful Businesses («Lean Startup: як нинішні підприємці використовують постійні інновації, щоби досягти радикально успішного бізнесу») (Crown Business). За цей час я бачив, як ці ідеї зростали й розповсюджувалися — від індустрії до індустрії, від сектора до сектора, від функції до функції. Щоразу коли ми відкривали незвідану землю, ми покладалися на далекоглядних лідерів, що допоможуть перекласти ключові принципи й розробити нові процеси для їх упровадження.Lean UX — важливий крок у цій еволюції. Уперше у нас є зовнішній погляд на те, як принципи Lean Startup застосовуються в контексті дизайну. На цьому шляху книга знайомить нас із важливими новими інструментами й техніками, що дозволяють досягти ідеальної співпраці, швидкої готовності продуктів і — найважливіше — суттєво вищої якості». — Ерік Ріс, із Передмови.«Lean UX розбиває бар’єри, що відділяли дизайнерів програмного забезпечення від справжніх потреб бізнесу з одного боку та проблем власне впровадження — з іншого. Lean UX враховує не лише дизайнерів, він запрошує наших партнерів у бізнесі та технології працювати з нами над найкращим рішенням на цьому шляху. Колись у Джефа був великий клієнт зі сфери фармацевтики. Він найняв агентство, у якому працював Джеф, щоби змінити дизайн своєї платформи для онлайн-торгівлі. Метою було збільшити прибуток на 15 відсотків. Джеф був головним дизайнером взаємодії в команді. Члени команди на кілька місяців зачинилися в офісі й вивчали поточну систему, ланцюжок постачання, конкурентів, цільову аудиторію та сценарії контекстуального використання. Вони досліджували персон і збирали стратегічні моделі. Джеф створив нову інформаційну архітектуру для каталогу продукції та придумав абсолютно новий досвід купівель і платежів. Коли ці місяці минули й роботу було завершено, команда зібрала все в презентацію PowerPoint. Презентація була чималенька — як і належало, зважаючи на ціну 600 000 доларів! Команда приїхала до офісу клієнта і провела там повний восьмигодинний робочий день, пояснюючи кожен піксель та кожне слово у презентації. Коли вони завершили, клієнти вітали їх оплесками (їй-бо!). Джеф і його команда видихнули з полегшенням. Клієнту сподобалася їхня робота. І команда Джефа ніколи більше не відкривала цю презентацію. Через півроку після зустрічі з презентацією на сайті клієнта не змінилося нічого. Клієнт також ніколи більше не відкривав цю презентацію. Мораль цієї історії: створення вивірених до пікселя специфікацій може бути шляхом до отримання шестизначних сум за консультування, але не до суттєвого поліпшення реального продукту, критично важливого для реальних користувачів. Дизайнери теж не приходять у цей бізнес заради специфікацій. Ми хочемо створювати послуги й товари, що мають значення, а не писати папери». — Джеф Ґотельф і Джош Сейден, зі Вступу.


Про автора:


Джефф Ґотельф — автор книжок, спікер і організаційний дизайнер. За майже 20 років роботи в царіні цифрових продуктів і послуг устиг попрацювати над упровадженням клієнтоорієнтованого, науково обґрунтованого підходу до продуктової стратегії, дизайну та лідерства. Джефф працював на різних посадах у таких компаніях, як iXL, Fidelity, AOL, WebTrends і TheLadders. Нещодавно Джефф став співзасновником компанії Neo Innovation (яку викупила Pivotal Labs) у Нью-Йорку й допоміг їй стати одним із найвідоміших брендів у сфері сучасної продуктової стратегії, розробки та дизайну продуктів. На посаді директора нью-йоркського офісу Neo Джефф відповідав за тренінги, коучинг, практичне навчання й освіту для керівників. Джефф регулярно виступає на конференціях, проводить семінари або безпосередньо працює з керівними командами клієнтів у Північній Америці, Європі та Азії.Джош Сейден — дизайнер, автор книжок, коуч і продакт-лідер, він уже понад 25 років розробляє цифрові продукти та послуги.Джош виступає на конференціях по всьому світу, проводить воркшопи з Agile і Lean-методів для продуктових команд, часто працює з командами як коуч і ментор.У свою роботу з великими та малими компаніями він завжди вносить підприємницький дух і орієнтацію на користувача. Джош допомагає командам знаходити й перевіряти ринкові можливості, формувати правильний підхід для реалізації цих можливостей, а потім розробляти й постачати чудові продукти та послуги.

Тип товару
Категорія товару : Книги

Оплата

Варіанти оплати замовлення:

  1. Оплата після отримання (готівковий та безготівковий розрахунок).
  2. Оплата через застосунок WayForPay який дає можливість оплатити карткою або оформити оплату частинами від Monobank, ПриватБанк, Райффайзен банк, Ощадбанк.

Детальніше

Доставка здійснюється по території України і може займати від 2 до 5 днів. На термін доставки можуть вплинути святкові дні і періоди акцій і розпродажів, про що ми повідомляємо додатково. Наша Служба по роботі з клієнтами працює щодня. Після розміщення замовлення на сайті, ми зв'яжемося з вами і узгодимо деталі доставки, якщо інше не зазначено в примітці до вашого замовлення.

Важливо: діє безкоштовна доставка при замовленні від 10 000 грн. та оплаті замовлення на сайті.

Варіанти доставки:

  1. Самовивіз з магазину.
  2. Доставка у відділення “Нова Пошта”.
  3. Кур’єрська доставка “Нова Пошта”.

Якщо Вам необхідна допомога в підборі товару, є питання по експлуатації, гарантії або сервісного обслуговування, звертайтеся за номерами
+38 096 938 76 38
або
+38 050 179 2387