Дві команди дизайнерів KOMONO та Eat Dust вже мали успішний досвід співпраці раніше, у 2021 році. Новий творчий проект цього року нагадує приємну зустріч старих друзів. Маючи багато спільного, вони легко розуміють одне одного без зайвих слів та легко створюють коло нових ідей. Як результат, маємо міцні та стильні сонцезахисні окуляри нової колекції KOMONO X Eat Dust 2023.




Трохи нагадаємо про КОМОNО. Бренд був заснований у 2009 в Бельгії двома друзями, колишніми професійними сноубордистами з Антверпена, Антоном Янссенсом (Anton Janssens) та Рафом Маєсом (Raf Maes), яким спало на думку кинути виклик існуючому стану речей в області аксесуарів. Вони мріяли зробити модні аксесуари, такі як годинники та сонцезахисні окуляри, більш доступними. Це цілком вдалося, бо зараз KOMONO є всесвітньо відомим брендом, який можна знайти у більш ніж 80 країнах світу. У перекладі з японської «комоно» — це різні дрібні предмети, маленькі речі або аксесуари. Та навіть маленькі речі KOMONO набувають більшого значення. KOMONO постійно співпрацює з Королівською академією образотворчих мистецтв Антверпена (The Royal Academy of Fine Arts), створюючи дивовижні окуляри у колаборації з різними художниками та дизайнерами. KOMONO завжди підтримує експерименти та пропонує зазирнути у майбутнє тут і зараз.




Eat Dust — бельгійський джинсовий бренд, заснований у 2010 році давніми друзями Робом Хармсеном (Rob Harmsen) та Кiтом Хіоко (Keith Hioco) у місті Антверпен. Обоє захоплювалися скейтбордингом з присмаком панк-року. Багато років здобували безцінний досвід у світі моди, працюючи для Raf Simons, Essentiel, Diesel, G-Star, Lee та інших брендів. Потім вирішили створити свій власний бренд Eat Dust, в основі якого лежить саме свавільний і непокірний характер Роба та Кіта. Відкриті для різних джерел натхнення вони черпають творчу енергію з багатьох різноманітних стилів та культур. Класика, військовий одяг, американський західний стиль, мотоцикли, скейтбординг, музичні субкультури та багато іншого. Щедро додають свою любов до джинсових тканин, а також прагнення до якості, цілісності та оригінальності. Результатом є сучасний бренд стилю життя з відвертим ставленням та бажанням рухатися вперед.




Нова колекція KOMONO X Eat Dust складається із трьох моделей Hioco 73, Robertus 67 і Walther 76. Кожна модель представлена у трьох різних кольорах. Доволі масивні сонцезахисні окуляри поєднують класичні лінії, сучасний дизайн та дещо бунтарський характер. Оправи зробленi з ацетату целюлози, екологічного та гіпоалергенного матеріалу, який досить легкий, міцний та стійкий до пошкоджень. Дужки моделей — ширші у скроневій частині та звужуються до кінчиків. Носові подушечки вбудовані в оправи.




Квадратні поляризаційні лінзи TAC, з тріацетат целюлози, мають захист UV400. Це найвищий рівень захисту від агресивного ультрафіолету із довжиною хвилі до 400 нм. Такі лінзи відфільтровують 100% УФ-променів та максимально захищають очі. Поляризаційний шар ефективно блокує відблиски світла від плоскої та гладкої поверхні, що зменшує втому та дискомфорт очей. До всіх окулярів додається захисний фірмовий чохол Komono x Eat Dust.




Приходь як є або come as you are — це слоган бренду, що означає спрямованість на розкриття унікальної індивідуальності кожної окремої людини. KOMONO запрошує до нової колекції годинників i окулярiв 2023 року — приходь як є та знайди щось своє, унікальне та неповторне у хвилi моди з Антверпена.

ZAVOD є офіційним представником бренду KOMONO в Україні, що означає справедливі ціни, якість товарів та сервісу. Купити сонцезахисні окуляри KOMONO X Eat Dust можна онлайн на сайті ZAVODу або безпосередньо у концепт-сторi на Рейтарській 35Б, у Києві.