Неможливо розповідати про годинники, не згадавши про LIP — легендарний французький бренд, який був заснований ще в середині 19 століття не менш легендарним, на той момент 23-річним Еммануелем Ісааком Ліпманном (Emmanuel Isaac Lipmann). Можна сказати, що це була годинникова династія, оскільки батько Еммануеля був вихідцем з старовинної Ельзаської родини годинникарів. А його нащадки — сини та онуки — протягом майже 150 років робили свій внесок у знаменитий LIP, який став справжнім піонером і першовідкривачем багато в чому.


Це саме LIP один з перших у світі випустив кварцовий годинник у 1952 році, чому передували серйозні наукові дослідження та розробки з 1946 року, ініційовані компанією. А задовго до цього на початку 20 століття LIP почав встановлювати свої годинники на перші авіалайнери. В 1910 році одні із перших випустили свої хронографи. Та багато чого було вперше, але головне в 70-х роках минулого століття LIP першим розробив, так звані дизайнерські годинники. У 1974 році компанія залучила до роботи 7 визначних промислових дизайнерів свого часу, серед яких був і неповторний Роджер Таллон (ROGER TALLON). Так народилася ціла серія небувалих до того часу концептуальних годинників, які перевернули з ніг на голову всю годинникову індустрію. Це був перший наручний годинник, який не вважався ювелірною прикрасою, а став повсякденним предметом, стильним аксесуаром, зручним, простим, естетичним і порівняно не дорогим.


Але, що ще більше захоплює, інноваційність LIP не обмежувалася ніколи тільки годинниковою темою. Такими ж першопрохідниками та винахідниками вони були практично у всіх аспектах бізнесу. Так у 1910 році LIP здійснив справжню революцію, створивши міжнародну дистриб'юторську мережу та розвинувши її в тому числі за допомогою потужної рекламної кампанії у журналах та на плакатах. Нічого подібного, тим більше у годинниковій індустрії, ще не було. До речі, саме вони через, трохи більше ніж 30 років, першими у Франції запустили рекламу годинника на ТБ. У 1932 році LIP знову відзначився — став першим використовувати для спеціального одягу робітників на фабриці білі блузи та білі капці. То справді був просто фурор серед мануфактурників, зокрема для годинникових майстрів. З 1934 LIP стала першою компанією у Франції, яка почала оплачувати дні народження своїх співробітників, а вже в 1960 вони створюють транспортну мережу для своїх робітників, корпоративний ресторан і ясла для них же.


Тепер уявіть 1998 рік. Більшість з нас тільки знайомиться з мобільними телефонами та комп'ютерами. А LIP у цей час запускає перший у Франції годинниковий інтернет-магазин! Залишаючись і до цього дня одним з найвідоміших і авангардних брендів, LIP не перестає дивувати, зберігаючи свої найкращі традиції та закріплюючи імідж трендсеттера індустрії. У 2010 році LIP відкрив свій трендовий концепт-стор у Парижі. А в 2012 році LIP відсвяткував у своєму дусі своє 145-річчя, отримавши особливу нагороду Gres D'Or за успішну реалізацію кращих ініціатив у напрямку сталого розвитку (Sustainable Development) та корпоративної соціальної відповідальності (CSR).


Роджер Таллон вважається одним із найбільш значущих творців французького промислового дизайну, який став піонером та провидцем у цій галузі. Він сконструював швидкісний поїзд TGV, став першим промисловим дизайнером, який працює для годинникової компанії зі створення годинника. Він винайшов камеру Duplex 9,5 мм для Pathé у 1954 році. І Teleavia — перший портативний телевізор, 1966 року. Він також створив відомі спіральні сходи. І пропрацював сім років із General Motors. Роджер залишив багату спадщину і продовжує творити.


Про новинки від LIP тепер детальніше. Отже, Сталева Маркіза MARQUISE CHROME MIRROR MILANESE. Перше, що хочеться відразу відзначити, у годинника сталевий ремінець саме міланського плетіння. Годинник одразу зачаровує саме своїм абсолютно монобарвним металевим хромованим рішенням. Власне, цим він і відрізняється від знайомої вам вже моделі, про яку ми писали раніше — Золотої Маркізи в замші. В обох Маркізах є всі LIPівські родзинки, від круглої заводної голівки — візитної картки бренду до впізнаваної неправильної напівкруглої форми корпусу та циферблату з трьома стрілками, де хвилинна — у вигляді прямокутної смужки. Кожна деталь годинника — ергономічна і функціональна, тому годинник зручно одягати і носити, легко визначити час, легко підібрати під будь-яке зап'ястя. Годинник ошатний і трохи урочистий, в приємному ретро стилі. Відмінно підійде дамам під вечірній літній туалет чи неоділовий стиль у будь-яку пору року.


А тепер про особливий годинник з 1954 року іншої серії та іншого дизайнера, також відтворений в 2013 році. Зустрічайте на ZAVODі — LIP HIMALAYA 35 CLASSIC BLACK!


Це розробка ще одного видатного дизайнера Моріса Херцога (MAURICE HERZOG). Основна стилістична особливість цього годинника — це поєднання ретро класичного дизайну корпусу та циферблату з сучасним і дуже популярним сьогодні NATO ремінцем, в даному випадку із чорної шкіри. У цій моделі майстерно переданий характер та настрій французького вінтажу. Лаконічність, особливий єдиний стиль металевих штрихів на циферблаті і стрілок — опукло трикутних, елегантна секундна стрілка в малому циферблаті внизу — все це робить годинник актуальним поза часом. Виглядає по-дорослому і тепер уже без жодних сумнівів виключно мужньо. Що підтверджує їхню назву та історію створення.


Ідея годинника прийшла випадково на думку Фреду Ліпу (нащадку Емануеля Ліпа, засновника LIP, який очолював компанію в 1954 році), коли він просто по-дружньому розмовляв зі своїм другом Ліонелем Тереєм (Lionnel Terray), високогірним провідником. А інший друг Фреда, дизайнер Моріс Херцог незабаром сконструював годинник, і назвали вони його HIMALAYA. Незабаром Моріс прославив і себе, і годинник, і LIP, коли одягнув саме цю модель і пішов підкорювати Аннапурну, найвищу точку Гімалаїв (на рівні понад 8 000 метрів). Ця експедиція була успішною, і Моріс Херцог, як і раніше, є частиною історії Франції, а разом з ним і годинник HIMALAYA, який був заслужено визнаний одним з найнадійніших і найефективніших годинників для підкорювачів гір. Так заявили дев'ять із десяти найкращих альпіністів, яким запропонували вибрати годинник для своїх походів. Крім того, LIP був також офіційним хронометристом Французьких велосипедних перегонів (Tour de France) і запропонував саме годинник HIMALAYA найкращим спортсменам дня.


Ось така історія одного механізму. Тепер і на наших ZAVODських полицях. Тож приходьте, як бачите, у нас є на що подивитися. Купити годинник LIP ви можете у нас у концепт-сторі або замовити тут, у нашому онлайн магазині.