Нова концепція дизайну, реалізована Дітером Рамсом та командою дизайнерів Braun швидко здобула широку популярність. Ще наприкінці 1950-х товари бренду було відібрано для найпрестижніших постійних колекцій у Музеї сучасного мистецтва (MoMa) у Нью-Йорку.


До 1963 року Рамс удосконалив кодифікацію дизайну Braun з погляду структури та кольору. Важливим нововведенням стало колірне кодування елементів керування.


Велика кількість вдалих нововведень призвела до того, що в середині 60-х стиль Braun почав вважатися символом сучасності та прогресу. Під час цього періоду Braun продовжував посилювати свої позиції у традиційних для нього напрямках виробництва радіоприймачів, програвачів та комбінованих HiFi приладів.


Хто не знає тепер уже знамениту і просто доленосну, так звану «Труну Білосніжки» — особливий програвач SK4 із прозорою, замість металевої, кришкою.


У 1990-х роках минулого століття у Braun з'явилися відразу два нові сегменти бізнесу: електричний догляд за ротовою порожниною і жіноча епіляція. Унікальне партнерство між Брауном та Oral-B призвело до створення електричної зубної щітки, розробленої дизайнерською командою Braun. До речі, це партнерство успішне і досі, тепер у складі P&G. Крім того, Braun винайшли епілятори Silk-épil, представлені зараз у всьому світі різними міжнародними брендами жіночої краси.


Дизайн та виробництво годинників – це завжди особливий і важливий напрямок для будь-якого дизайнера та дизайнерського бренду. Власний годинник – це питання іміджу, візитна картка будь-якого дизайнера. Як хороший солдат мріє стати генералом, так талановитий дизайнер обов'язково прагне одного разу спроектувати свій годинник. Але це і зрозуміло, адже годинник – це унікальний винахід людства на стику технологій, функціональності, філософії та мистецтва.


Braun вперше випустив свій годинник у 1977 році. Це був цифровий наручний годинник DW20, круглий з металевим ремінцем. А менше, ніж через рік, у 1978 році, була випущена друга модель DW30, майже такий ж цифровий, але вже з квадратним циферблатом і шкіряним чорним ремінцем. Обидва дітища – робота одразу двох видатних дизайнерів Дітера Рамса та Дітріха Любса.


У цьому ж, 1978 році вони спільно випускають ще одне диво – перший аналоговий годинник, настільний будильник AB21. Лаконічний, зрозумілий та дуже естетичний, з кварцовим механізмом, квадратний та чорний, з вбудованим у нього круглим циферблатом, тепер уже характерно по-браунівськи опуклим, з 4 стрілками, одна з яких – жовта секундна – теж свого роду візитна картка годинників Braun .


Пізніше, майже через 10 років, у 1989 році Дітер і Дітріх народжують ще одну аналогову модель, але вже наручного годинника Вraun AW10, схожого на будильник, але з білим циферблатом і на чорному шкіряному ремінці. А в 1994 році виходить ще одна їхня спільна модель AW20, доповнена віконцем для дати.


Наручний та інші годинники Braun були нагороджені загалом шістьма престижними нагородами премії IF та двома відомими золотими нагородами IF на щорічній церемонії в Мюнхені 9 лютого 2012 року. Премія IF за дизайн була створена у 1953 році і є однією з найцінніших нагород у галузі дизайну.


Крім того, годинник Braun був також нагороджений десятьма престижними преміями Red Dot та двома відомими нагородами Nonourable Mentions (почесні дипломи) премії Red Dot. Премія за дизайн Red Dot була створена в 1955 році, а зараз є однією із найбільших у світі та найбільш шанованих конкурсів дизайну. Вироби-переможці представлені у Музеї дизайну Red Dot у приміщеннях історичної будівлі шахтного промислового комплексу Zollverein в Ессені. 


Тому ZAVOD не міг пройти повз такий титулований винахід. Мати годинник Braun – це означає доторкнутися до кращих досягнень предметного дизайну людства.


У продовження про легендарний бренд Braun і не менш легендарний дизайнер Дітер Рамс. А саме про те, що зробило їх такими знаменитими і в чому секрет їхнього успіху читайте в наступній статті.